مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 02:552020-09-15سياسي

توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان ابهری


حجت الاسلام فخرالدین خدابنده لو  امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان در ارتباط با توزیع بسته های معیشتی در ابهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کمک مومنانه و کمک به نیازمندان بسته های معیشتی تهیه شده و بین نیازمندان توزیع می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر با بیان اینکه بسته های غذایی از محل موقوفات مرتبط با کمک به نیازمندان تهیه شده است که با همت مردم و خیرین به دست نیازمندان می رسد، اضافه کرد: توزیع بسته های غذایی در راستای رزمایش مواسات و همدلی بوده است که امیدواریم با ادامه کمک های مردمی، کمک به نیازمندان نیز ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات دین مبین اسلام بر اهمیت انفاق و با هدف کمک به نیازمندان طرح ضیافت همدلی کمک مؤمنانه در اوقاف راه اندازی شده و در قالب آن با بهره گیری از عواید موقوفات و همچنین کمک خیران به افراد بی بضاعت کمک می شود.

خدابنده لو با اشاره به اینکه در ابهر نیز 500 بسته معیشتی با مبلغ هر بسته 300 هزار تومان تهیه شده است، گفت: این بسته ها با قید زمان و مکان تهیه و با حضور مسؤولان توزیع شده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر گفت: با استفاده از کمک های خیران، ظرفیت مساجد و امامزادگان و موقوفات بسته های معیشتی برای اقشار آسیب پذیر تهیه و توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان ابهری

توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان ابهری