مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 02:552020-09-15سياسي

ایثارگران با برنامه ریزی و تلاش، در آزمون استخدامی موفق می شوند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: ایثارگران در هشتمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی با برنامه ریزی، شرکت در جلسات مشاوره و تلاش موفق می شوند.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: ایثارگران در هشتمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی با برنامه ریزی، شرکت در جلسات مشاوره و تلاش موفق می شوند.

عطا ناوکی صبح امروز(26 شهریورماه) در جمع خبرنگاران، ضمن اشاره به انتشار دفترچه هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی در شهریور 99، افزود: فرزندان شاهد و ایثارگر استان می توانند با شرکت در این آزمون و بهره مندی از سهمیه 25 درصدی و 5 درصدی جذب دستگاه های اجرایی شوند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام هشتمین آزمون استخدامی تا بیست و نهم شهریور ماه ادامه دارد، بیان کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام در این آزمون می توانند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.

org مراجعه کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با تأکید بر اینکه اراده یکی از پایه های اصلی هر موفقیتی به شمار می رود، عنوان کرد: با توجه به اینکه شرایط استخدام در سال های اخیر با محدودیت هایی مواجه شده است و به ندرت در دستگاه های اجرایی جذب صورت می گیرد، امیدوارم خانواده های معظم شهدا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثارگران با برنامه ریزی و تلاش، در آزمون استخدامی موفق می شوند

ایثارگران با برنامه ریزی و تلاش، در آزمون استخدامی موفق می شوند