مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 02:152020-09-15سياسي

شرط بومی گزینی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید لحاظ شود


نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرط بومی گزینی در آزمون های استخدامی آموزش و پرورش باید لحاظ شود تا بتوانیم مانع از خروج نخبگان از استان شویم.

- فداحسین مالکی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: اخیراً دفترچه استخدامی آموزش پرورش انتشار یافته اما متأسفانه در آن سهمیه بومی گزینی لحاظ نشده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: در این راستا پیرو نامه ای به معاون رییس جمهوری خواستار جذب نیروهای بومی در این آزمون استخدامی شده ام.

وی ادامه داد: این نامه نگاری با هدف رفع کمبود نیروی آموزشی در مناطق محروم و جلوگیری از خروج و ماندگاری نیروی انسانی بومی در مناطقی همچون استان سیستان و بلوچستان انجام شده است.

مالکی تصریح کرد: مطابق با ماده (29) دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی موضوع بخشنامه شماره 200/93/9757 مورخ 1393/7/19 مصوب شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، تخصیص تا صددرصد مجوزهای استخدامی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته امکان پذیر است.

وی بیان کرد: همچنین دادنامه شماره 2358 الی 2359 مورخ 1398/7/30 هیأت عمومی دیوان عدالت اداری نیز عدم ابطال ماده (29) دستورالعمل مذکور را تأیید کرده است بنابراین باید این سهمیه به متقاضیان استخدام در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته برابر فهرست ضمیمه تصویب نامه شمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط بومی گزینی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید لحاظ شود

شرط بومی گزینی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید لحاظ شود