مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 02:052020-09-15سياسي

ضرورت تعیین تکلیف قیمت خرید تضمینی گندم توسط وزارت جهاد و کمیسیون کشاورزی


تصمیم گیری در مورد قیمت خرید تضمینی گندم به وزارت جهاد و کمیسیون کشاورزی مربوط شود نه اینکه مثل سالهای قبل سازمان برنامه و بودجه یا شورای عالی اقتصاد در مورد قیمت این محصول تصمیم بگیرند.

- یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: تصمیم گیری در مورد قیمت خرید تضمینی گندم به وزارت جهاد و کمیسیون کشاورزی مربوط شود نه اینکه مثل سالهای قبل سازمان برنامه و بودجه یا شورای عالی اقتصاد در مورد قیمت این محصول تصمیم بگیرند.

سمیه رفیعی در گفت وگو با ایسنا، در مورد قیمت خرید تضمینی گندم با بیان اینکه روز یکشنبه طرح دو فوریتی راجع به خرید تضمینی گندم، وارد کمیسیون شد، اظهار کرد: شورایی 9 نفره متشکل از سه نفر از طرف هیئت دولت، سه نفر از نظام صنفی کشاورزان، سه کشاورز و ناظرهایی از طرف مجلس این طرح را بررسی می کنند.

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس با بیان اینکه این طرح را نماینده کرمانشاه با این هدف که قاچاق گندم ریشه کن شود، ارائه کرد، گفت: این شورای 9 نفره برای این است که تصمیم گیری در مورد قیمت خرید تضمینی گندم به وزارت جهاد و کمیسیون کشاورزی مربوط شود نه اینکه مثل سالهای قبل سازمان برنامه و بودجه یا شورای عالی اقتصاد در مورد این قیمت تصمیم بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تعیین تکلیف قیمت خرید تضمینی گندم توسط وزارت جهاد و کمیسیون کشاورزی

ضرورت تعیین تکلیف قیمت خرید تضمینی گندم توسط وزارت جهاد و کمیسیون کشاورزی