مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 19:002020-09-15بين الملل

رایزنی «جلالی» با«رودنکو » درخصوص مسائل آسیای مرکزی و قفقاز


سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه با « آندری رودنکو» معاون وزیر امور خارجه روسیه در امور آسیای مرکزی و قفقاز دیدار و رایزنی کرد.

- رایزنی جلالی با رودنکو درخصوص مسائل آسیای مرکزی و قفقاز سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه با آندری رودنکو معاون وزیر امور خارجه روسیه در امور آسیای مرکزی و قفقاز دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار طرفین در مورد روابط دوجانبه، اوضاع افغانستان، پاندمی کرونا، تحولات منطقه آسیای مرکزی و قفقاز از جمله بلاروس، گرجستان و قره باغ و نیز همکاری های دو کشور در سازمان ها و مجامع بین المللی در راستای مقابله با اقدامات یکجانبه و غیرقانونی آمریکا تبادل نظر کردند.

آنها همچنین بر ضرورت رایزنی و تعامل بین دو کشور در خصوص مسائل آسیای مرکزی و قفقاز و لزوم همکاری ایران و فدراسیون روسیه در زمینه مقابله با تهدیدات موجود برای این حوزه از جمله خطر گسترش تروریسم و نفوذ آمریکا در منطقه، تاکید کردند.

کاظم جلالی در این ملاقات با اشاره به اینکه تهران و مسکو در اکثر موضوعات منطقه ای و بین المللی دارای دیدگاه و مواضع مشترک و یا نزدیک به هم هستند، بر لزوم تعامل و همکاری بین دو کشور به ویژه در زمینه مقابله با تهدیدات ناشی از اقدامات غیرقانونی و مخرب آمریکا در حوزه آسیای مرکزی و قفقاز تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی «جلالی» با«رودنکو » درخصوص مسائل آسیای مرکزی و قفقاز

رایزنی «جلالی» با«رودنکو » درخصوص مسائل آسیای مرکزی و قفقاز