مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 17:452020-09-15سياسي

پیشنهاد احداث یک مرکز درمانی در مجاورت هر بقعه امامزاده در کاشان


نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: پیشنهاد می شود در کنار هر بقعه امامزاده در کاشان یک مرکز خدمات درمانی احداث شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر آیت الله عباسعلی سلیمانی شامگاه سه شنبه در دیدار با مدیریت و جمعی از پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی کاشان یا اشاره به اینکه کشور ما متأسفانه جز کشورهای با آمار بالای تصادفات است، اظهار داشت: اگر اورژانس پیش بیمارستانی و کمک های زحمت کاشان در این بخش درمانی از کشور نباشد آمار متوفیان تصادفات جاده ای کشور بیش از مقدار کنونی می شود.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر و اورژانس پیش بیمارستانی دو سازمانی است که رسالت فوریتی برای نجات هموطنان را دارند، ابراز داشت: البته وضعیت ما با استاندارهای جهانی فاصله دارد که بر این مبنا ضرورت دارد در مسیرهای طولانی کشور مثل جاده های کویری مرکزی ایران پایگاه های اورژانسی بیشتری مستقر شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان یکی از دلایل فاصله از استاندارهای جهانی را کمبود امکانات و اعتبارات دانست و تصریح کرد: به نظر می رسد دولت در این بخش باید با عزمی جدی و توجهی بیشتر زمینه را برای گسترش پایگاه های اورژانسی بین جاده ای فراهم کند.

وی با بیان اینکه نیروهای اورژانس همیشه در حالت آماده باش کامل باید باشند، خاطرنشان کرد: این وضعیت باید در بهار و تابستان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد احداث یک مرکز درمانی در مجاورت هر بقعه امامزاده در کاشان

پیشنهاد احداث یک مرکز درمانی در مجاورت هر بقعه امامزاده در کاشان