مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 17:402020-09-15سياسي

خدمات دولت باید به درستی برای مردم بیان شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: وظیفه روابط عمومی دستگاه های اجرایی اطلاع رسانی شفاف و به موقع به مردم بوده تا مردم بدانند که دولت وظایف خود را به درستی انجام داده است.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: وظیفه روابط عمومی دستگاه های اجرایی اطلاع رسانی شفاف و به موقع به مردم بوده تا مردم بدانند که دولت وظایف خود را به درستی انجام داده است.

محمود ثمینی در جلسه شورای اطلاع رسانی لرستان که امروز 25 شهریورماه اظهار کرد: مردم باید بدانند که با وجود همه مشکلات، خدمات رسانی ها هم وجود دارد و مسئولان برای رفاه حال مردم و کاستن از بار مسائل و مشکلات آنان تلاش می کنند.

وی تصریح کرد: دولت باوجود محدودیت های اقتصادی و اعتباری کارهای متعدد و متنوعی در زمینه های مختلف انجام داده که رسانه ها اعم از نشریات، خبرگزاری ها و رسانه ملی باید با بهترین محتوا و شکل آن ها را برای اقناع افکار عمومی اطلاع رسانی کنند.

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه تبیین و ارائه دستاوردها، اقدامات و خدمات انجام شده و حرکت رو به رشد نظام اسلامی می تواند در خنثی سازی توطئه های دشمن مؤثر باشد، افزود: با شیوع بیماری کرونا همزمان با تحریم های ظالمانه ای که کشور را دچار مشکل کرده است، دولتمردان با جدیت هرچه تمام تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دولت باید به درستی برای مردم بیان شود

خدمات دولت باید به درستی برای مردم بیان شود