مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 17:052020-09-15حوادث

بازگشایی محور آستانه-لاهیجان پس از دو ساعت/ سقوط پل دو مصدوم برجای گذاشت


در برخورد یک دستگاه کمپرسی با پل عابر پیاده و سقوط آن در محور آستانه اشرفیه به لاهیجان، دو تن از سرنشینان خودرو کمپرسی مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، عصر امروز در پی برخورد یک دستگاه خودروی کمپرسی به پل عابر پیاده، مسیر جاده آستانه اشرفیه به لاهیجان در محدوده نیاکو مسدود شد.

در همان ساعات ابتدایی یک محور از راه آستانه اشرفیه به لاهیجان با تلاش راهداران و پلیس راه بازشده و تردد در این محور جریان یافت اما همچنان عبور خودروها با سختی و کندی انجام می شد.

مرادی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان گیلان در گفت وگو با خبرنگار فارس دلیل سقوط پل عابر پیاده در محور آستانه اشرفیه به لاهیجان را برخورد یک دستگاه کمپرسی به دلیل بالا بودن ارتفاع اتاق خودرو به بخش کفی پل عابر پیاده اعلام کرد.

به گفته وی، از همان ساعات ابتدایی اکیپ های عملیاتی راهداری با اکیپ های لازم در محل حادثه حاضرشده و با دستگاه هوا برش، پل عابر پیاده را در طول قطع کرده تا با سرعت بیشتری پل سقوط کرده توسط جرثقیل از مسیر جمع آوری شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز در گفتگو با فارس اعلام کرد در پی برخورد یک دستگاه کمپرسی در محور آستانه اشرفیه به لاهیجان راننده و همچنین شاگرد خودرو دچار سانحه شده و توسط آمبولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی محور آستانه-لاهیجان پس از دو ساعت/ سقوط پل دو مصدوم برجای گذاشت

بازگشایی محور آستانه-لاهیجان پس از دو ساعت/ سقوط پل دو مصدوم برجای گذاشت