مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 16:102020-09-15بين الملل

بحرین 15 سال پیش قانون تحریم اسراییل را لغو کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه تایمز اسراییل صهیونیستی گفت که بحرین لزومی ندارد قانون خود را در تحریم اسراییل قبل از مراسم امروز امضای توافقنامه صلح لغو کند، - روزنامه رژیم صهیونیستی با بیان اینکه بحرین لزومی به لغو قانون تحریم اسراییل تا قبل از امضای توافق صلح را ندارد، گفت که بحرینی ها سال هاست که عملا این قانون را لغو کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه تایمز اسراییل صهیونیستی گفت که بحرین لزومی ندارد قانون خود را در تحریم اسراییل قبل از مراسم امروز امضای توافقنامه صلح لغو کند، زیرا این کار عملا سال ها پیش انجام شده است.

این روزنامه تاکید کرد که بحرین حدود 15 سال پیش، اندکی پس از امضای توافقنامه تجارت آزاد با ایالات متحده که در ماه مه 2004 توسط جورج بوش ، رییس جمهور وقت آمریکا امضا شد، تحریم اسراییل را رسما لغو کرد.

در سپتامبر 2005 میلادی، احمد بن محمد آل خلیفه وزیر دارایی وقت بحرین گفت: بحرین به لزوم لغو مرحله نخست از قانون تحریم اسراییل پی برده است و در حال کار برای دستیابی به این هدف است .

به نوشته تایمز، بحرین و پنج کشور دیگر حوزه خلیج فارس از جمله امارات، مرحله دوم و سوم تحریم ها علیه رژیم صهیونیستی را در سپتامبر 1994 متوقف کردند؛ اما همچنان از تماس مستقیم با این رژیم اجتناب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحرین 15 سال پیش قانون تحریم اسراییل را لغو کرد

بحرین 15 سال پیش قانون تحریم اسراییل را لغو کرد