مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 14:102020-09-15سياسي

تعیین تکلیف سوال 21 تن از نمایندگان از وزیر نفت در کمیسیون انرژی


سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از تعیین تکلیف سوال 21 تن از نمایندگان از وزیر نفت در خصوص محکومیت ایران در پرونده و قرارداد گازی ترکمنستان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از تعیین تکلیف سوال 21 تن از نمایندگان از وزیر نفت در خصوص محکومیت ایران در پرونده و قرارداد گازی ترکمنستان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

مالک شریعتی نیاسر، در گفت و گو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون انرژی میزبان رییس اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی بودیم و گزارشی ازفعالیت های این بخش مطرح شد و درخواست های خود را به صورت مکتوب تقدیم رییس محترم کمیسیون جناب آقای دکتر عباسی کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: در جلسه امروز در خصوص تعیین تکلیف سوال 21 نفر از نمایندگان از آقای بیژن زنگنه وزیر نفت در خصوص محکومیت ایران در پرونده و قرارداد گازی ترکمنستان نیز بحث و بررسی شد.

در این خصوص دو نامه به کمیسیون واصل شده بود.

نامه اول را جناب آقای سید محسن دهنوی عضو هیات رییسه مجلس و طراح اولیه سوال نوشته بود که در آن اعلام کرده است باتوجه به توضیحات وزیر نفت در جلسه کمیسیون و حضور خودش در جلسات کارشناسی داخل وزارت نفت، نسبت به سوال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف سوال 21 تن از نمایندگان از وزیر نفت در کمیسیون انرژی

تعیین تکلیف سوال 21 تن از نمایندگان از وزیر نفت در کمیسیون انرژی