مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 13:252020-09-15فرهنگي

آثار 60 هنرمند مازندرانی به زودی منتشر می شود


تولید اخیر حوزه هنری استان با بیش از 150 قطعه عکس به زودی منتشر می شود.

- مهدی معصومی گرجی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزای فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: کتاب عکس سامون با آثاری از 60 هنرمند از سراسر استان با هدف ثبت، احیا، بازشناسی، معرفی و گسترش پدیده های فرهنگی، به عنوان تولید تازه این مرکز به مرحله چاپ رسید.

وی افزود: مجموعه حاضر در  بخش های آداب، آیین و باورها، محرم و دفاع مقدس، معماری، مناظر و طبیعت و کار و تلاش ( سبک زندگی) آماده شده که در مجموع بیش از 150 عکس را در خود جای داده است.

رییس حوزه هنری مازندران ادامه داد: کتاب عکس سامون یک اثر 180 صفحه ای در قالب خشتی است که آثار درج شده در آن پس از فراخوان در بین اعضای خانه عکاسان و دریافت 3 هزار اثر و گزینش نهایی آماده ارائه شد.

معصومی گرجی با اشاره به ظرفیت بالای مازندران در هنر عکاسی و فعالیت گسترده عکاسان هنری در استان گفت: تصمیم داریم پس از انتشار اولین مجموعه عکس سامون ( در صورت مساعد بودن جمیع شرایط) کتاب های دیگری نیز در ادامه همین مجموعه به چاپ برسانیم.

وی بیان کرد: خانه عکاسان حوزه هنری مازندران سالانه علاوه بر تولید اثر، با برگزاری نشست های آموزشی تخصصی، اردوهای عکاسی،  برنامه های موضوعی،  نمایشگاه های فردی و گروهی در زمینه هنر عکاسی فعالیت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار 60 هنرمند مازندرانی به زودی منتشر می شود

آثار 60 هنرمند مازندرانی به زودی منتشر می شود