مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 11:452020-09-15سياسي

مرکز «مطالعات اسلامی پیشرفته» با موافقت تولیت آستان قدس رضوی در مشهد تشکیل می شود


رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی از تشکیل مرکز «مطالعات اسلامی پیشرفته» مبتنی بر علوم حوزوی با هدف تربیت مجتهدان آگاه به زمان و توانمند در راستای تأمین نیازهای جامعه خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام سید حسن شبیری وحدتی امروز در نشست خبری بازگشایی دانشگاه علوم اسلامی اظهار کرد: آموزش در ترم گذشته به دلیل مسائل روز تماما به صورت مجازی برگزار شد، اما در ترم جاری بنا داریم حضور اساتید و دانشجویان را پررنگ تر کنیم.

رییس دانشگاه علوم اسلامی رضوی افزود: در ترم گذشته 300 کلاس مجازی در هفته برگزار شد، این ترم نیز همین مقدار خواهد بود به علاوه کلاس های حضوری و کنفرانس های کلاسی بیشتر می شود، به این نحو که کار آموزش را به خود دانشجویان سپرده و استاد وظیفه نظارتی دارد.

وی از اجرای طرحی به نام پژوهانه با هدف توجه بیشتر به تحقیقات دانشجویی خبر داد و اظهار کرد: در این طرح از فعالیت های دانشجویان، متناسب با امکانات در دسترس آستان مقدس، حمایت مالی صورت می گیرد.

شبیری وحدتی بیان کرد: پایان نامه های دکتری و ارشد را جهت دهی کرده ایم، دفتر مطالعات آینده پژوهی ما نظام موضوعاتی را با همکاری گروه های علمی و اساتید آماده کرده و طرح های جامعی را فراهم کردند و به تدریج به سمتی می رویم که ارزش پژوهشی بیشتری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز «مطالعات اسلامی پیشرفته» با موافقت تولیت آستان قدس رضوی در مشهد تشکیل می شود

مرکز «مطالعات اسلامی پیشرفته» با موافقت تولیت آستان قدس رضوی در مشهد تشکیل می شود