مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 11:052020-09-15پزشكي

شرایط همکاری بیمه سلامت در گسترش خدمات پزشکی از راه دور


معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت، شرایط همکاری این سازمان برای گسترش خدمات پزشکی از راه دور را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، کوروش فرزین معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت، گفت: سازمان بیمه سلامت به شرط فراهم شدن زیر ساخت های قانونی ویژه خویش، آمادگی همکاری در تحقق پوشش  و گسترش بیمه ای خدمات تله مدیسین یا پزشکی از راه دور را دارد؛ بویژه آنکه بهره مندی از این پتانسیل می تواند در راستای کنترل فاصله گذاری اجتماعی و پیشگیری از انتقال بیماری کووید 19 موثر و مفید باشد.

وی افزود: در کتاب ارزش های نسبی که تمامی خدمات و مراقبت های سلامت قابل ارائه در کشور در آن گردآوری شده است، کدهای خدمات غیر حضوری پزشکی شامل تلفنی و ارزیابی آنلاین ارائه گردیده که هر دو فاقد پوشش بیمه است و باید در پوشش بیمه های تکمیلی قرار گیرد.

معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت تاکید کرد: مهم ترین نکته در گسترش خدمات تله مدیسین و پزشکی از راه دور این است که به لحاظ قانونی مراجع ذی صلاح مانند تولیت نظام سلامت و سازمان نظام پزشکی آن را در تعاریف خود بپذیرند.

وی با بیان اینکه خدمات تله مدیسین به صورت تلفنی و موبایلی انجام می شود و دغدغه اصلی شیوه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک است تصریح کرد: فرد پس از دریافت خدمت به شکل تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط همکاری بیمه سلامت در گسترش خدمات پزشکی از راه دور

شرایط همکاری بیمه سلامت در گسترش خدمات پزشکی از راه دور