مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 10:402020-09-15سياسي

واکنش وکیل نجفی به رای دیوان عالی کشور


واکنش وکیل نجفی به رای هیات عمومی دیوان عالی کشور وکیل مدافع محمدعلی نجفی توضیحاتی را پیرامون رای امروز هیات عمومی دیوان عالی در خصوص پرونده موکلش ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، حمیدرضا گودرزی در گفتگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: هیأت عمومی دیوان عالی امروز با تشکیل جلسه موضوع پرونده موکل آقای نجفی را تحت بررسی قرار داد و اتهام قتل عمد را تایید کرد.

وی ادامه داد: ما به نظر هیئت عمومی دیوان عالی کشور احترام می گذاریم زیرا که نظر بالاترین مرجع قضایی کشور است و قطعی است اما کماکان به نظر خود مبنی بر شبه عمد بودن قتل پایبندیم زیرا دلایل و مدارک بسیار روشنی در پرونده وجود دارد که نشان می دهد قتل خانم میترا استاد، شبه عمد بوده است؛ کماکان شعبه 41 دیوان عالی کشور در این مورد 3 بار اظهار نظر کرده است و تعداد کثیری از قضات دیوان عالی در جلسه هیات عمومی امروز به دفاع از این نظریه پرداختند و موضوع را قتل شبه عمد دانستند.

گودرزی گفت: مواردی که دادستان محترم کل کشور در دفاع از نظریه دادسرای عمومی مبنی بر عمدی بودن قتل بیان کرده‌اند؛ جزء موارد اختلافی ماست.

ایشان به طور نمونه گفتند که اگر آقای نجفی میخواست خانم استاد را بترساند یک گلوله شلیک می کرد و اینکه او 5 گلوله شلیک کرده موضوع قتل عمد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وکیل نجفی به رای دیوان عالی کشور

واکنش وکیل نجفی به رای دیوان عالی کشور