مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 10:402020-09-15سياسي

برنامه های هفته دفاع مقدس دیشموک تشریح شد


فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک، برنامه های هفته دفاع مقدس این بخش را تشریح کرد.

- کریم انصاری در گفت وگو با خبرنگار فارس در دیشموک ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و جانفشانی های هشت سال جنگ تحمیلی است.

انصاری با بیان اینکه، دفاع مقدس یادآور حماسه های بی بدیل فرزندان این مرز و بوم است؛ تصریح کرد: این هفته فرصتی ارزشمند برای نشر، ترویج و تقویت اهداف و ارزش های دفاع مقدس است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک، برنامه های هفته دفاع مقدس را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خودباوری دینی و ملی دانست و گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا امسال با احتیاط و دقت بالایی و در جهت حفظ سلامتی عموم، برنامه هایی با رعایت پروتکل های بهداشتی در دیشموک برگزار می کنیم.

انصاری به ادای احترام و غبارروبی گلزار مطهر شهدای شهر دیشموک در آغاز هفته اشاره و خاطرنشان کرد: در ادامه با حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک دیدار  و برنامه دیدار و سرکشی از خانواده مکرم  و معزز شهدا را در برنام های هفته دفاع مقدس دیشموک، در دستور کار داریم.

وی، برگزاری نشست نهضت روشنگری، حضور منظم و منسجم بسیجیان در نماز جمعه این هفته به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس  را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس دیشموک  عنوان و یادآور شد: رزمایش ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته دفاع مقدس دیشموک تشریح شد

برنامه های هفته دفاع مقدس دیشموک تشریح شد