مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 10:352020-09-15ورزشي

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته شد/ وعده باشگاه برای حل مشکل


باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای  اعلام کرد درصورت بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه نیزجای نگرانی وجود ندارد و به محض واریزپول، پنجره باز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، دراین بیانیه خطاب به هواداران آمده است: صداقت بهترین راه و سیاست برای داشتن ارتباط خوب و پایدار با هواداران است.

بدین روی صریح، شفاف و صادقانه به اطلاع هواداران فهیم پرسپولیس می رسانیم احتمال بسته شدن موقت پنجره نقل و انتقالات باشگاه ظرف امروز و فردا وجود دارد اما جای نگرانی نیست.

ازیک طرف امیدواریم با همکاری بزرگوارانه آقای برانکو ایوانکوویچ سرمربی محبوب و سابق پرسپولیس، چنین اتفاقی نیفتد و بتوانیم مهلتی 20 روزه بگیریم.

درغیراین صورت هم به سرمربی دوست داشتنی و جنتلمن کروات حق می دهیم به دلیل بد عهدی های گذشته با درخواست باشگاه موافقت نکند و احتمالا پنجره نقل و انتقالات تیم به صورت موقت بسته شود.

اگرچنین اتفاقی هم بیفتد باز باشگاه پرسپولیس سر وعده خود مانده و دستمزد آقای برانکو را درزمان تعیین شده 20 روزه به حساب این مرد شریف واریز خواهد کرد.

از طرف دیگر به سمع و نظر طرفداران پرشورو شمارپرسپولیس می رسانیم بر اساس قانون جدید فیفا پنجره های نقل و انتقالاتی وقتی به دلایل مسائل مالی بسته شوند به محض پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته شد/ وعده باشگاه برای حل مشکل

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته شد/ وعده باشگاه برای حل مشکل