مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 10:352020-09-15اقتصادي

اختتامیه ارزیابی خدمات پس از فروش صنعت خودرو برگزار شد


جلسه اختتامیه ارزیابی های خدمات پس از فروش صنعت خودرو مربوط به دوره ارزیابی سال 1398 که به دلیل شیوع ویروس کرونا تا اواسط تابستان امسال ادامه پیدا کرده بود، - با حضور مدیر کل صنایع حمل ونقل وزارت صنعت صمت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرآیند ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت های عرضه کننده خودرو همه ساله براساس الزامات آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو و دستورالعمل شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات پس از فروش صنعت خودرو توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اجرایی می گردد.

طبق آخرین دوره این ارزیابی که با توجه به شیوع ویروس کرونا با تاخیراتی در اجرا همراه بود، در نیمه تابستان سال 1399 جمع بندی گردید.

بنابر گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از عملکرد شرکت های خدمات پس از فروش خودرو در سال 1398، در این دوره تعداد 48 شرکت عرضه کننده خودرو و تعداد 2385 نمایندگی مجاز زیرمجموعه آن ها مورد ارزیابی قرار گرفتند که نتایج حاصل از این ارزیابی طی جلسه ای با حضور مدیرکل صنایع حمل ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) و مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برگزار گردید.

در این جلسه ضمن تبیین نحوه اجرا و به روزآوری روش های ارزیابی، بکارگیری IT در اجرای ارزیابی ها و… نتایج ارزیابی های به عمل آمده در حوزه هایی هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه ارزیابی خدمات پس از فروش صنعت خودرو برگزار شد

اختتامیه ارزیابی خدمات پس از فروش صنعت خودرو برگزار شد