مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 10:202020-09-15پزشكي

9 مبتلای دیگر به کرونا در فارس جان باختند/زمان درمان از دست نرود


از ابتدای شیوع این بیماری در استان تا امروز، آمار مبتلایان از مرز 48 هزار نفر گذشته و 9 مبتلای دیگر نیز جان باختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر عبدالرسول همتی بعد از ظهر سه شنبه با حضور در استودیو رسانه علوم پزشکی در جمع خبرنگاران از افزایش موارد نمونه گیری به 270 هزار و 958 مورد خبر داد که با بررسی این آزمایش ها، 47 هزار و 988 بیمار مثبت قطعی از ابتدای شیوع بیماری تاکنون شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع مبتلایان شناسایی شده تاکنون 44 هزار و 576 نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند، این تعداد را معادل 93 درصد مبتلایان عنوان کرد.

او همچنین با ابراز تأسف از مرگ 9 هم استانی طی روز گذشته تاکنون، افزود: متأسفانه از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، 905 هم استانی در اثر ابتلاء به کووید 19 جان خود را از دست داده اند.

معاون بهداشت دانشگاه در ادامه با اعلام خبر بستری 611 بیمار مشکوک و یا دارای علامت کرونا ویروس در بیمارستان های استان، اظهار کرد: از این تعداد حال 71 نفر وخیم گزارش شده که هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

دکتر همتی همچنین به موضوعی نگران کننده برای دست اندرکاران حوزه سلامت استان اشاره کرد و گفت: در مواردی مشاهده شده برخی هم استانی ها پس از مراجعه به پزشک خانواده و یا مراکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 مبتلای دیگر به کرونا در فارس جان باختند/زمان درمان از دست نرود

9 مبتلای دیگر به کرونا در فارس جان باختند/زمان درمان از دست نرود