مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 10:002020-09-15سياسي

همه رشته ها و گروه های علمی در هفته پژوهش و فناوری فعال می شوند


معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم گفت: امسال ورود همه رشته ها و گروه های علمی را در هفته پژوهش و فناوری شاهد خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، غلامحسین رحیمی در بیست و دومین در بیست و دومین کنگره سراسری همکاری های دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه که امروز (سه شنبه) به صورت حضوری و مجازی در سالن شهدای جهاد علمی برگزار شد، تایید، تصویب و ترغیب به برگزاری فرصت مطالعاتی اساتید در صنعت و شکل گیری پایان نامه ها و رساله های تقاضامحور را از موثرترین برنامه های وزارت علوم در سال های آتی برشمرد.

وی گفت: دفاتر ارتباط با صنعت و دانشگاه از سال ها پیش در دانشگاه ها و برخی صنایع شکل گرفته و به تدریج این ارتباط به شکل هایی چون ایجاد مراکز کارآفرینی در دانشگاه ها، شکل گیری مراکز رشد و ایجاد پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان ادامه فعالیت داشته است.

وی افزود: آیین نامه برگزاری فرصت مطالعاتی اساتید در صنعت به تازگی تهیه شده و قرار است این امر به شکل گسترده ای در وزارت علوم دنبال شود و هدف از حضور اساتید در صنایع تنها اجرای پروژه های علمی و پژوهشی نیست، بلکه هدف اصلی مسئله یابی اساتید در صنعت است.

رحیمی با اشاره به تدوین آیین نامه پایان نامه های تقاضامحور گفت: طراحی سامانه ای جهت پایان نامه های تقاضامحور از دو سال پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه رشته ها و گروه های علمی در هفته پژوهش و فناوری فعال می شوند

همه رشته ها و گروه های علمی در هفته پژوهش و فناوری فعال می شوند