مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 09:552020-09-15سياسي

ضرورت توجه دولت به «غیزانیه دوم» ایران -بیرم فارس-


نماینده لارستان در مجلس با اشاره به مشکل کم آبی بیرم در استان فارس گفت: کشور ما توان 60 کیلومتر لوله گذاری و رفع عطش آبی در «غیزانیه دوم» ایران را ندارد؟ -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسین حسین زاده امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در تذکر شفاهی خطاب به رییس جمهور، وزیر نیرو و سازمان آب کشور گفت: غیزانیه فارس را دریابید چرا که آب نداریم و نیترات آب در این منطقه بالاست این در حالی است که شهر بیرم به شهر وعده های پوچ تبدیل شده است.

وی خطاب به دولت افزود: آیا از درد و داغ صدها بیمار گوارشی که سرطان گرفته اند و خانواده های آنها درگیر شده است خبر دارید؟ نماینده لارستان در مجلس تصریح کرد: آیا از هزینه های تأمین آب در شرایط شیوع کرونا در کشور که مردم بیرم می پردازند خبر دارید؟ وی اضافه کرد: مردم بیرم همواره در کنار انقلاب بوده و همراه آن هستند لذا باید عطش آبی در این منطقه هر چه سریع تر رفع شود.

حسین زاده اظهار داشت: بخش محروم بیرم لارستان قدم 7 هزار ساله داشته و با وجود جمعیت 16 هزار نفر 30 شهید تقدیم راه انقلاب اسلامی کرده است این در حالی است که مشکل کم آبی بیرم در شرایطی که نزدیک به بزرگ ترین مخازن گازی دنیا یعنی عسلویه هستیم مشکلات را صد چندان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه دولت به «غیزانیه دوم» ایران -بیرم فارس-

ضرورت توجه دولت به «غیزانیه دوم» ایران -بیرم فارس-