مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 09:552020-09-15اقتصادي

افتتاح دفاتر جدید ایران کیش در تهران


به منظور خدمت رسانی سریع تر و با کیفیت تر به مردم و پذیرندگان، دفاتر جدید شرکت کارت اعتباری ایران کیش در نواحی شرق، غرب، شمال و جنوب تهران افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، پیمان طبری مدیرعامل ایران کیش در مراسم افتتاحیه این دفاتر با بیان اینکه وسعت کار این شرکت به ویژه در تهران ضرورت ایجاد و بازگشایی این دفاتر را ایجاب می کرد گفت: امروز به جای تمرکز صرف در دفتر مرکزی با تقسیم کار بین نواحی تهران در انتظار پیشرفت و بهبود در ایران کیش هستیم.

بدیهی است که این اقدام از سویی خدمت رسانی به مردم، مشتریان و پذیرندگان را بهتر و سریع تر کند و هم منجربه توسعه بازار و جذب مشتریان بیشتر برای ایران کیش شود.

مدیر عامل ایران کیش همچنین با اشاره به رشد چهار پله ای ایران کیش در IPG و همینطور افزایش تراکنش دستگاه های پوز بیان کرد: این شرکت شایسته رشد سریع تر و بهتری است که مطمئناً با وجود این دفاتر چنین خواستی محقق خواهد شد.

وی گفت: ایران کیش به وجود پشتیبانانش افتخار و دغدغه های آنان را نیز درک می کند، امید داریم افتتاح این دفاتر بخشی از این دغدغه ها را حل کرده باشد.

طبری افزود: برای اپلیکیشن پات به زودی اخبار خوشی خواهیم شنید و مطمئن باشید این نرم افزار، جزو یکی از اپلیلیکشن های برتر پرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دفاتر جدید ایران کیش در تهران

افتتاح دفاتر جدید ایران کیش در تهران