مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 09:552020-09-15ورزشي

فرماندار ساوه : دفاع مقدس مردمی ترین رخداد تاریخ کشور است


فرماندار ساوه با تاکید بر مردم محور کردن برنامه های دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع مقدس مردمی ترین رخداد تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

- ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه با تاکید بر مردم محور کردن برنامه های دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع مقدس مردمی ترین رخداد تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

علی میرزایی امروز سه شنبه 25 شهریورماه در نشست هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس، ساوه اظهار کرد: آیین های این مناسبت باید با شکوه هرچه تمام تر و با جدیت دستگاه های اجرایی برگزار شود و عملکرد ادارات در این رابطه ارزیابی خواهد شد.

وی با تاکید بر تشکیل شورای هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان برای ایجاد وحدت رویه و اجرای دقیق و منظم مناسبت ها گفت: برنامه ها باید در سطح کل شهرستان و بخش های مرکزی و نوبران اجرا شود.

میرزایی همچنین بر ضرورت اجرای جلوه های بصری و تغییرات ظاهری متناسب با شان دفاع مقدس تاکید و استفاده از ظرفیت های فضای مجازی را برای تبیین دستاوردها و منویات هفته دفاع مقدس مهم ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه آثار منتشر نشده مکتوب زیادی در شهرستان داریم، از مجریان برنامه های هفته دفاع مقدس درخواست کرد که ضمن تلاش برای انتشار محتوای موجود، از نویسندگان و روزنامه نگارانی که محتواهای متناسب با دفاع مقدس تولید می کنند، حمایت شود و افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ساوه : دفاع مقدس مردمی ترین رخداد تاریخ کشور است

فرماندار ساوه : دفاع مقدس مردمی ترین رخداد تاریخ کشور است