مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 09:502020-09-15سياسي

ارسال 50 مقاله به کنفرانس بین المللی «نقش معرفت دینی در علوم انسانی»


دبیر کمیته علمی کنفرانس بین المللی «نقش معرفت دینی در علوم انسانی» گفت: 50 مقاله در مدت زمان چهارماه به دبیرخانه این همایش ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مهدی نصیری در نشست خبری که در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار شد از برگزاری کنفرانس بین المللی نقش معرفت دینی در علوم انسانی خبر داد و اظهار کرد: پس از اعلام فراخوان فرصتی به مدت چهارماهه برای ارسال مقالات به دبیرخانه در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه به صورت معمول برگزاری همایش هایی که زیر یک سال زمان می برد، مقالات کم ارسال می شود، تصریح کرد: اما موضوع این کنفرانس مورد علاقه بسیاری از فرهیختگان داخل و خارج کشور است و به همین دلیل استقبال خوبی صورت گرفت.

دبیر کمیته علمی کنفرانس بین المللی نقش معرفت دینی در علوم انسانی ادامه داد: این کنفرانس دارای کد اختصاصی علوم جهانی (isc) و این همایش نیز دارای مجوز بین المللی است و به صاحبان مقالات نیز مجوز مقالات بین المللی داده می شود.

وی اضافه کرد: مقالات برتر و برگزیده این همایش در مجلات اختصاصی علمی پژوهشی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در یک تا دو شماره منتشر می شود.

نصیری نحوه برگزاری این کنفرانس را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: برای روز کنفراس یک لینک به شرکت کنندگان ارسال می شود که از طریق آن می توانند به صورت مجازی در این کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 50 مقاله به کنفرانس بین المللی «نقش معرفت دینی در علوم انسانی»

ارسال 50 مقاله به کنفرانس بین المللی «نقش معرفت دینی در علوم انسانی»