مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 09:402020-09-15حوادث

کشف 2 تن چوب قاچاق در تویسرکان


فرمانده انتظامی تویسرکان از کشف دو تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: 16 نفر سارق سابقه دار طی یک هفته در تویسرکان شناسایی و دستگیر شدند.

- محمد معصومی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تویسرکان از دستگیری 16 سارق طی یک هفته در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان، دستگیری سارقان به صورت ویژه با تشکیل تیم های عملیاتی در راستای اجرای طرح مبارزه با سرقت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری ها، پاسگاه ها و پلیس آگاهی سارقان را طی یک هفته شناسایی و با هماهنگی قضایی آن ها را دستگیر کردند افزود: پس از تحقیقات فنی و پلیسی، سارقان به انجام سرقت های مختلف اعتراف کردند، سپس محل های سرقت توسط سارقان بازسازی و مقداری از وسایل مسروقه نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه دستگیری سارقان به صورت جداگانه بود که در زمینه های سرقت از منزل، مغازه، اماکن خصوصی، لوازم داخل خودرو، باغات کشاورزی و.

مرتکب جرم شدند گفت: در بازجویی های مشخص شد که سارقان اهل شهرستان و با قصد سرقت های متعدد ورود کردند که دستگیر می شوند.

وی با اشاره به تحویل وسایل مکشوفه با احراز مالکیت به مالباختگان خاطرنشان کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به دادسرای شهرستان تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 تن چوب قاچاق در تویسرکان

کشف 2 تن چوب قاچاق در تویسرکان