مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 09:302020-09-15بين الملل

توضیحات فرماندهی عملیات استان کربلا درباره اربعین و ورود زائران عراقی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری بغداد الیوم، فاهم الکریطی سخنگوی فرماندهی عملیات کربلای معلی گفت طرح های لازم برای تامین امنیت زیارت اربعین امام حسین (ع) با نظارت مستقیم سرلشکر علی الهاشمی فرمانده عملیات کربلا برای .

- فرماندهی عملیات استان کربلای معلی امروز سه شنبه از طرح های خود درباره اربعین حسینی و باز بودن در های استان به روی زائران (داخل عراق) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری بغداد الیوم، فاهم الکریطی سخنگوی فرماندهی عملیات کربلای معلی گفت طرح های لازم برای تامین امنیت زیارت اربعین امام حسین (ع) با نظارت مستقیم سرلشکر علی الهاشمی فرمانده عملیات کربلا برای حمایت از زائران آماده شده است.

وی افزود طرح شامل استقرار نیرو های امنیتی در روز پنجم ماه صفر و نیز آماده سازی میادین از سه محور شامل بغداد، بابِل و نجف از سمت کربلا با نظارت نیرو های امنیتی برای حمایت از آن است.

الکریطی اظهار داشت کمیته مشترکی از فرماندهی عملیات و استانداری کربلا با هدف هماهنگی و ارسال خودرو های متعلق به وزارت حمل و نقل و وزارت تجارت و دفاع برای حمل و نقل زائران تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات فرماندهی عملیات استان کربلا درباره اربعین و ورود زائران عراقی

توضیحات فرماندهی عملیات استان کربلا درباره اربعین و ورود زائران عراقی