مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 09:102020-09-15اجتماعي

توزیع 1000 «بسته مهر تحصیلی» در بین دانش آموزان نیازمند اردبیل


مدیرکل اوقاف و امور خیریه اردبیل از توزیع 1000 «بسته مهر تحصیلی» در بین دانش آموزان نیازمند اردبیلی همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.

- اردبیل ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه اردبیل از توزیع 1000 بسته مهر تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند اردبیلی همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین مهدی ستوده ظهر سه شنبه در نشست صنفی وقف که با حضور خیرین و مؤسسات خیریه برگزار شد از توزیع 1000 بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند استان اردبیل در قالب طرح مهر تحصیلی به ارزش 2 میلیارد و 500 هزار ریال خبر داد.

وی با بیان اینکه طرح مهر تحصیلی در راستای سیاست حمایتی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای کمک به دانش آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در استان اردبیل اجرا شد اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در راستای سیاست های حمایتی از اقشار آسیب پذیر جامعه، امسال نیز اقدام به تهیه و توزیع بسته های تحصیلی در میان دانش آموزان نیازمند کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین ستوده به محتوای این بسته ها اشاره کرد و گفت: بسته مهر تحصیلی توزیعی در بین دانش آموزان شامل کیف، دفتر، مداد، مداد رنگی و سایر موارد است که به دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1000 «بسته مهر تحصیلی» در بین دانش آموزان نیازمند اردبیل

توزیع 1000 «بسته مهر تحصیلی» در بین دانش آموزان نیازمند اردبیل