مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 09:002020-09-15دانش

تفاهم نامه همکاری مشترک پژوهشی و فناورانه بین 3 دانشگاه امضا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تفاهم نامه همکاری های مشترک پژوهشی و فناورانه با حضور علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، - روسای دانشگاه های علوم پزشکی تهران، علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشگاه تهران با هدف توسعه فعالیت های علمی، تفاهم نامه همکاری های مشترک پژوهشی و فناوری را امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تفاهم نامه همکاری های مشترک پژوهشی و فناورانه با حضور علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، عباسعلی کریمی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران ومحمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران و جمعی از مسئولان و معاونان حوزه پژوهشی به امضاء رسید.

علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این مراسم گفت: برقراری تعامل و همکاری میان این سه دانشگاه بزرگ، مدل جدید مدیریتی را رقم زده و موجبات اعتلای دانش، پژوهش و صنعت (industry income) را فراهم آورد.

وی با اشاره به تلخ کامی هایی که در سایه ویروس کرونا در جهان به وجود آمده، ضرورت شکل گیری طراوت علمی را خصوصا در حوزه دانشگاه یادآور شد و گفت: باید رفتار های مدیریتی با رویکردی هم گرایانه در سیستم مدیریتی کشور اجرا شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ادامه استفاده از ظرفیت های حداکثری دانشگاه ها را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری مشترک پژوهشی و فناورانه بین 3 دانشگاه امضا شد

تفاهم نامه همکاری مشترک پژوهشی و فناورانه بین 3 دانشگاه امضا شد