مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-15سياسي

راهپیمایی 13 آبان برگزار خواهد شد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: بنای شورای هماهنگی بر این است حتما مراسم روز 13 آبان با حضور تمامی اقشار برگزار شود.

- ایسنا/البرز رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: بنای شورای هماهنگی بر این است حتما مراسم روز 13 آبان با حضور تمامی اقشار برگزار شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین روحی یزدی، روز سه شنبه 25 شهریور در نشست خبری با موضوع برگزاری مراسم 13 آبان، با اشاره به شیوع ویروس کرونا افزود: با رعایت شیوه نامه ها و دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا، مراسم 13 آبان همزمان با ولادت پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع)، گرامیداشت روز مبارزه با استکبار جهانی وروز دانش آموز با شکوه هرچه بیشتر برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: یکی از جهات شکوه بخشیدن به این مراسمات در خصوص اهانتی است که چندی پیش به ساحت پیامبر اکرم (ص) شده بود.

وی در خصوص برگزار نشدن مراسم پیاده روی اربعین نیز خاطر نشان کرد :یکی از محرومیت های تشیع در برگزاری مراسم اربعین است و باید شعائر عاشورا و امام حسین حفظ شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز یکی از ویژگی های اربعین را برگزاری تجمعات توسط اقشار مختلف شیفته امام حسین خواند و تصریح کرد: شعار شاخص در پیاده روی اربعین هیهات من الذله است که متاسفانه این کنگره عظیم امسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 13 آبان برگزار خواهد شد

راهپیمایی 13 آبان برگزار خواهد شد