مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-15دانش

فراخوان جذب طرح سربازی، مهرماه اعلام می شود


در جلسه 253 هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزشی به ریاست دکتر محمدعلی کی نژاد که در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، - در جلسه 253 هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزشی به ریاست دکتر محمدعلی کی نژاد که در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، مقرر شد فراخوان جذب طرح سربازی توسط هیأت مرکزی جذب وزارت علوم در مهرماه اعلام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای جلسه نامه دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پیرامون مصوبات هیأت عالی جذب در شورای عالی انقلاب فرهنگی قرائت شد که دکتر کی نژاد در این خصوص بر قانونی بودن مصوبات هیأت عالی جذب تأکید کرد و گفت: ضرورت دارد طی نامه ای این موضوع شفاف سازی شود.

در ادامه دکتر جواد محمدی دبیر هیأت عالی جذب از ارائه تعدادی از مصوبات سیاست گذاری هیأت عالی جذب، به شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی برای تصویب خبر داد.

در ادامه جلسه نامه رییس جمهور درمورد اصلاح بند 6 ماده 5 آیین نامه تشکیل هیأت عالی جذب در خصوص احراز صلاحیت اعضای هیأت علمی قرائت شد که در این خصوص نیز اعضای هیأت عالی جذب بر اینکه رسیدگی به تخلفات اعضای هیأت علمی در مرحله پیمانی بر عهده هیأت اجرایی جذب و در مراحل بعد بر عهده هیأت انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جذب طرح سربازی، مهرماه اعلام می شود

فراخوان جذب طرح سربازی، مهرماه اعلام می شود