مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 08:502020-09-15سياسي

سردار کارگر: امسال رژه 31 شهریور برگزار نمی شود


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: در هفته دفاع مقدس از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مدافع حرم با حضور ویدیو کنفرانسی رهبر معظم انقلاب قدردانی و تجلیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، سردار بهمن کارگر روز سه شنبه در نشست خبری با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: سی و یکم شهریورماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مدافع حرم با حضور ویدیو کنفرانسی رهبر معظم انقلاب قدردانی و تجلیل می شود و از بیانات و رهنودهای ایشان بهره مند خواهیم شد.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس افزود: در هفته دفاع مقدس امسال با حضور رییس مجلس شورای اسلامی، 8 موزه دفاع مقدس در 8 استان کشور افتتاح می شود، همچنین نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح و نمایشگاه استانی از دوم مهرماه برگزار می شود.

رژه نیروهای مسلح برگزار نمی شود سردار کارگر همچنین افزود: بنابر دستور ستاد کل نیروهای مسلح و برای رعایت پروتکل های بهداشتی امسال رژه نیروهای مسلح در تهران و بندرعباس برگزار نمی شود و به جای آن در 31 شهریور مراسم تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس جایگزین رژه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار کارگر: امسال رژه 31 شهریور برگزار نمی شود

سردار کارگر: امسال رژه 31 شهریور برگزار نمی شود