مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 08:052020-09-15اقتصادي

جریان زاینده رود نقش چشمگیری در تعدیل هوای اصفهان دارد/کاهش 20 درصدی بارش ها


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: جریان زاینده رود در تعدیل هوای اصفهان به ویژه در فصل تابستان نقش چشمگیری دارد.

- منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به سال زراعی جاری اظهار داشت: از سال زراعی گذشته تاکنون میانگین بارش های استان اصفهان 118 میلیمتر گزارش شده است.

وی افزود: متوسط بارندگی ها در استان اصفهان بین 120 تا 125 میلیمتر است که در سال زراعی جاری بارش ها از میزان متوسط سالانه کمتر بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به سه نوع آب و هوای بیابانی، نیمه بیابانی و سرد در استان اصفهان گفت: جریان زاینده رود در تعدیل هوا نقش چشمگیری دارد.

وی اشاره ای هم به سیستم وزش باد از شرق به غرب در فصل تابستان داشت و افزود: وزش بادهای شرقی-غربی منجر به فعال شدن کانون های گردوغبار شد که ماحصل آن پنج روز غبارآلود در استان اصفهان بود.

کاهش 20 درصدی بارش ها نسبت به بلندمدت در سال زراعی جاری شیشه فروش با اشاره به کاهش 20 درصدی بارش ها نسبت به بلندمدت در سال زراعی جاری گفت :93 درصد محصولات کشاورزی قابلیت پوشش بیمه ای دارند که شامل 25 محصول باغی، 22 محصول زراعی و 10 محصول دام و 9 محصول طیور را شامل می شود.

وی با بیان اینکه نه شرکت خدمات بیمه ای در سطح استان اصفهان تحت نظر بانک کشاورزی و صندوق بیمه کشاورزی در ارائه خدما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان زاینده رود نقش چشمگیری در تعدیل هوای اصفهان دارد/کاهش 20 درصدی بارش ها

جریان زاینده رود نقش چشمگیری در تعدیل هوای اصفهان دارد/کاهش 20 درصدی بارش ها