مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 08:052020-09-15سياسي

3 هزار میلیارد برای توسعه شبکه ملی اطلاعات سرمایه گذاری می شود


با امضای تفاهم نامه همکاری میان شرکت مخابرات ایران و سندیکای صنعت مخابرات، مقرر شد 3 هزار میلیارد تومان برای توسعه و ایجاد زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات سرمایه گذاری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امضای تفاهم نامه همکاری میان شرکت مخابرات ایران و سندیکای صنعت مخابرات در راستای توسعه زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات امروز در حاشیه برپایی نمایشگاه دستاوردهای پیشرفته بومی شبکه ملی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد.

در این مراسم که با حضور ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی برگزار شد، سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به تکالیفی که در شبکه ملی اطلاعات برای این شرکت تکلیف شده است، گفت: ایجاد زیرساخت های مناسب در لایه شبکه دسترسی و شبکه مترواترنت از تکالیف شرکت مخابرات ایران است تا همه اپراتورها و سایر بخش های مرتبط بتوانند از شبکه ملی اطلاعات بهره مند شوند.

وی گفت: مطابق با این تفاهم نامه، شرکت مخابرات برای توسعه شبکه ملی اطلاعات از تولیدات داخلی سندیکای صنعت مخابرات استفاده می کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه هم اکنون 75 درصد از تجهیزات شبکه مخابراتی کشور ساخت داخل است، ادامه داد: در دو سال گذشته، 100 میلیون یورو از تجهیزاتی که تا پیش از این از خارج کشور تهیه می شد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار میلیارد برای توسعه شبکه ملی اطلاعات سرمایه گذاری می شود

3 هزار میلیارد برای توسعه شبکه ملی اطلاعات سرمایه گذاری می شود