مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 07:552020-09-15پزشكي

افزایش تلفات با همزمانی آنفلوآنزا و کرونا


رییس دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: همزمانی آنفلوآنزا و کرونا در پاییز و شباهت علائم این دو بیماری و همزمانی شیوع این دو ویروس، بیماری را تشدید می کند و همزمانی این دو بیماری می تواند تلفات بیشتری به همراه داشته باشد.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: همزمانی آنفلوآنزا و کرونا در پاییز و شباهت علائم این دو بیماری و همزمانی شیوع این دو ویروس، بیماری را تشدید می کند و همزمانی این دو بیماری می تواند تلفات بیشتری به همراه داشته باشد.

دکتر قدرت الله شاکری نژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شهیدزاده بهبهان اظهار کرد: در بیمارستان شهیدزاده بهبهان 70 تخت برای بیماران مبتلا به کرونا پیش بینی شده که 14 تخت از این تعداد، تخت های مراقبت های ویژه هستند.

در حال حاضر 45 بیمار در این بیمارستان بستری هستند که شش نفر از این افراد در ICU تحت نظر هستند و سه نفر از این بیماران وضعیت وخیمی دارند.

وی افزود: باید توجه شود که این تخت ها برای بدترین شرایط ممکن پیش بینی شده اند و اگر 80 تا 90 درصد ظرفیت بیمارستان تکمیل شود، باید بیمارستان بعدی وارد چرخه شود.

شاکری نژاد با اشاره به پیک بعدی کرونا، گفت: همزمانی آنفلوآنزا و کرونا در پاییز و شباهت علائم این دو بیماری و همزمانی شیوع این دو و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تلفات با همزمانی آنفلوآنزا و کرونا

افزایش تلفات با همزمانی آنفلوآنزا و کرونا