مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 07:452020-09-15دانش

اعلام فراخوان جذب طرح سربازی توسط هیأت مرکزی جذب وزارت علوم در مهرماه


جلسه 253 هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزشی به ریاست محمدعلی کی نژاد در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در ابتدای جلسه نامه منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پیرامون مصوبات هیأت عالی جذب در شورای عالی انقلاب فرهنگی قرائت شد که کی نژاد در این خصوص بر قانونی بودن مصوبات هیأت عالی جذب تأکید کرد و گفت: ضرورت دارد طی نامه ای این موضوع شفاف سازی شود.

در ادامه جواد محمدی دبیر هیأت عالی جذب از ارائه تعدادی از مصوبات سیاست گذاری هیأت عالی جذب برای تصویب، به شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی خبر داد.

در ادامه جلسه نامه رییس جمهور درمورد اصلاح بند 6 ماده 5 آیین نامه تشکیل هیأت عالی جذب  در خصوص احراز صلاحیت اعضای هیأت علمی قرائت شد که در این خصوص نیز اعضای هیأت عالی جذب بر اینکه رسیدگی به تخلفات اعضای هیأت علمی در مرحله پیمانی بر عهده هیأت اجرایی جذب و در مراحل بعد بر عهده هیأت انتظامی دانشگاه ها است، تأکید کردند.

همچنین در ادامه جلسه نامه دیوان محاسبات به هیأت عالی جذب در مورد صدور حکم توسط دانشگاه ها در صورت عدم صدور حکم پس از یک ماه توسط مراکز جذب وزارتین، قرائت شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام فراخوان جذب طرح سربازی توسط هیأت مرکزی جذب وزارت علوم در مهرماه

اعلام فراخوان جذب طرح سربازی توسط هیأت مرکزی جذب وزارت علوم در مهرماه