مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 07:452020-09-15حوادث

4.5 تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف 4 تن و 500 کیلو مواد افیونی در درگیرهای مسلحانه پلیس استان با سوداگران مرگ در 7 روز گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: پلیس سیستان و بلوچستان در خط مقدم مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر کشور، طی 7 روز گذشته در 133 عملیات موفقیت آمیز بالغ بر 4 تن و 500 کیلو انواع مواد افیونی را کشف کرد.

وی افزود: در هفته گذشته از مجموع عملیات های صورت گرفته در نقاط مختلف استان تعداد 7 عملیات همراه با درگیری سنگین مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر بود که طی آن 4 سوداگر مرگ به هلاکت رسید.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات ها ضمن توقیف 12 دستگاه خودرو و موتورسیکلت از قاچاقچیان تعداد 3 قبضه سلاح نیمه سنگین، به همراه 9 قبضه کلاش و 200 عدد فشنگ جنگی و 11 عدد خشاب کشف شد.

وی با اشاره به انهدام 7 باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر بیان کرد: مأموران واحدهای مختلف انتظامی استان در 7 روز گذشته در مجموع تعداد 216 مجرم مواد مخدر را شامل 62 خرده فروش و 140 معتاد دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کرده اند.

سردار قنبری در پایان با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر گفت: کارکنان نیروی انتظامی استان با هوشیاری کامل در گلوگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4.5 تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

4.5 تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد