مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 07:352020-09-15اجتماعي

سایه سنگین برج سازان زمین خوار بر سر تنها اردوگاه مناسب سازی شده معلولان در کشور


مدیر عامل انجمن دفاع از حقوق معلولان از طرح توسعه تفضیلی شهرداری بابلسر که حریم اردوگاه شهید عظیمی شهرستان بابلسر که ویژه استفاه افراد دارای معلولیت است را نشانه گرفته، - انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مدیر عامل انجمن دفاع از حقوق معلولان با اشاره به طرح جدید توسعه تفضیلی شهرداری بابلسر، گفت: متاسفانه اردوگاه شهید عظیمی بابلسر که از سال 1342 برای این افراد وقف شده است و در حال حاضر به خوبی مناسب سازی و برای افراد دارای معلولیت دسترس پذیر شده است؛ در طرح توسعه تفضیلی شهرداری بابلسر مورد مخاطره قرار گرفته است و هیچ کسی نیست که به فریاد معلولان برسد.

وی افزود: طرح مذکور باعث از بین رفتن 10 سوله ویژه افراد دارای معلولیت با ظرفیت پذیرش روزانه 200 فرد معلول در اردوگاه می شود و در نهایت خطر از بین رفتن توریسم افراد دارای معلولیت را به دنبال خواهد داشت.

محمود نژاد با اشاره به اینکه سالانه بین 10 تا 15 هزار فرد دارای معلولیت از امکانات این اردوگاه بهره مند می شوند، گفت: فعالان حوزه معلولان از این موضوع به اردوگاه شهید عظیمی به شدت نگران هستند و از رییس قوه قضاییه می خواهیم که هر گونه دست درازی به منافع افراد دارای معلولیت که بر اثر فشار زمین خواران ایجاد شده است را شخصاً پیگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه سنگین برج سازان زمین خوار بر سر تنها اردوگاه مناسب سازی شده معلولان در کشور

سایه سنگین برج سازان زمین خوار بر سر تنها اردوگاه مناسب سازی شده معلولان در کشور