مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-15اقتصادي

رشد ترانزیت کالا علت افزایش معطلی کامیون ها در مرز دوغارون


مدیرکل گمرک مرزی دوغارون، افزایش صادرات کالاهای ترانزیتی از سمت مرز دوغارون به افغانستان را علت های معطلی دو هزار و 400 کامیون در این مرز دانست.

- محمد کوه گرد در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: هم اکنون بیش از دو هزار و 400 دستگاه کامیون ترانزیت حامل کالاهای صادراتی و ترانزیتی در پارکینگ شهرداری و محوطه های مرزی دوغارون منتظر ورود به افغانستان است.

مدیرکل گمرک مرزی دوغارون افزود: معطلی این کامیون ها در مرز دوغارون ناشی از افزایش قابل ملاحظه کامیونهای حامل کالاهای ترانزیتی به مرز دوغارون است و این تعداد کامیون متوقف شده در صف انتظار مربوط به پایانه مرزی و منطقه ویژه اقتصادی دوغارون و بازارچه مرزی است.

وی، افزایش تقاضای صادرات کالاهای ایرانی از سوی تاجران افغانستان و رشد 50 درصدی کالاهای ترانزیتی از سمت مرز دوغارون را علت افزایش کامیون در مرز دوغارون تایباد برشمرد و عنوان کرد: همچنین امسال ناوگان خروجی حمل و نقل از معبر رسمی زمینی دوغارون 50 درصد افزایش داشته است.

کوه گرد به فعالیت بیش از 10 واحد باسکول در گمرک منطقه ویژه اقتصادی و نیز بازارچه مرزی دوغارون در خاک ایران برای تسهیل و شتاب در اعزام تانکرها و کامیونهای حامل سوخت و کالا نیز اشاره و تصریح کرد: این در حالی است که گمرک افغانستان در آن سوی مرز تنها دو دستگاه باسکول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد ترانزیت کالا علت افزایش معطلی کامیون ها در مرز دوغارون

رشد ترانزیت کالا علت افزایش معطلی کامیون ها در مرز دوغارون