مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-15سياسي

همکاری توانیر و مجلس برای اجرای طرح برق مجانی


سه عضو کمیته برق کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی طی نشست تخصصی با مدیرعامل و معاونان شرکت توانیر، کلیات طرح برق امید را همسو با سیاست های کلان کشور در اصلاح الگوی مصرف و تحقق عدالت اجتماعی عنوان و همکاری طرفین برای نهایی شدن دستورالعمل ها و اجرای .

- سه عضو کمیته برق کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی طی نشست تخصصی با مدیرعامل و معاونان شرکت توانیر، کلیات طرح "برق امید" را همسو با سیاست های کلان کشور در اصلاح الگوی مصرف و تحقق عدالت اجتماعی عنوان و همکاری طرفین برای نهایی شدن دستورالعمل ها و اجرای این طرح ملی را مورد تاکید قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسن متولی زاده- مدیرعامل شرکت توانیر -در این نشست تخصصی که با محوریت معرفی و بررسی جزییات طرح برق امید و قابلیت های فنی و اجرایی این طرح ملی برگزار شد، ترکیب کمیته برق مجلس را یک ترکیب کاملا توانمند و آشنا به مسایل صنعت برق عنوان و شرکت توانیر را مقید به پیگیری نظرات نمایندگان مجلس در اجرای هرچه بهتر این طرح ملی دانست.

متولی زاده موافقت کمیسیون انرژی مجلس با کلیات طرح برق امید را مایه افتخار و نقطه قوت صنعت برق عنوان و با اشاره به طرح پیشنهادی استفاده از دارایی های صنعت برق در بازار سرمایه، این طرح را به منظور پیشبرد طرح های صنعت برق ذکر کرد که نیازمند حمایت کمیسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری توانیر و مجلس برای اجرای طرح برق مجانی

همکاری توانیر و مجلس برای اجرای طرح برق مجانی