مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-15سياسي

آمادگی کامل بسیج رسانه فارس، جهت پوشش برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان


رییس سازمان بسیج رسانه فارس با اشاره به اجرای برنامه های پیش بینی شده در ایام دفاع مقدس، از آمادگی کامل برای پوشش برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در شیراز، مصطفی اژدری رییس سازمان بسیج رسانه فارس با اعلام آمادگی کامل اصحاب رسانه جهت پوشش رسانه ای برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان، به تشریح برنامه های این سازمان در هفته دفاع مقدس پرداخت.

وی در گفتگو با خبرنگار فارس، اردوی جهادی اصحاب رسانه را از برنامه هایی دانست که سازمان بسیج رسانه فارس برای اهالی رسانه به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در نظر دارد.

  اژدری ضمن اعلام خبر فوق، اظهار داشت: این اردوی جهادی، برای عامه مردم است؛ اما اولویت با خانواده های شهدایی است که نیاز به همراهی و کمک در زمینه های مختلف عمرانی، مالی، یا معنوی داشته باشند.

نمایشگاه عکس ایثار و شهادت با همکاری عکاسان خبری، از دیگر برنامه های این سازمان است که اژدری از آن نام برد و افزود: مسابقه یادداشت و مقاله در رسانه ها برای خبرنگاران و دیگر اصحاب رسانه، از دیگر برنامه هایی است که سازمان بسیج رسانه فارس در شیراز برگزار می کند و به تبع همین برنامه ها، در شهرستان ها هم کانون ها بنا به برآورد شهرستان خود، برنامه های مشابهی را اجرا خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل بسیج رسانه فارس، جهت پوشش برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان

آمادگی کامل بسیج رسانه فارس، جهت پوشش برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان