مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-15اقتصادي

بازگشایی رینگ 2 شهری چالوس


پروژه رینگ 2 شهری چالوس حد فاصل محله آبرنگ تا رادیو دریا به طول 5.

5 کیلومتر بازگشایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، پروژه رینگ 2 شهری چالوس حد فاصل محله آبرنگ تا رادیو دریا به طول 5.

5 کیلومتر بازگشایی شد.

جعفر ردایی شهردار شهرستان چالوس در این زمینه با اشاره به کاهش بار ترافیکی اظهار کرد: کل تملک رینگ 250 هزار متر مربع به طول 5.

5 کیلومتر که مساحت زیادی از آن تملک شده است و همچنین این خیابان کمربندی نوشهر را با یک انحنا به کمربندی تنکابن متصل می کند.

وی این پروژه را موثرترین پروژه شهر دانست و افزود: این پروژه تاثیر زیادی در کاهش بار ترافیک شهر و توسعه محلات دارد که هر شهردار بعد از این دوره تا تکمیل شدن آن باید پیگیر باشد.

شهردار چالوس از شهروندان جهت همکاری تشکر کرد و گفت: سخت ترین کار شهرداری تملکات است که در این حد فاصل 20 توافق انجام شد که شهروندان چالوس جهت عمران و آبادی نهایت همکاری را با شهرداری دارند.

  ردایی بیان کرد: 2هزار و 700 متر از زمین های دانشگاه مالک اشتر که یک دانشگاه نظامی بوده، در این طرح وجود داشت که طی سلسله مراتب با موافقت مقام معظم رهبری به مبلغ حدود 7 میلیارد تومان تملک شد.

وی تصریح کرد: مشکلات شهر چالوس زیاد بوده که با تلاش اعضای شورا و مسوولان شهرستانی در یک سال آینده شاهد برنامه های بسیاری خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی رینگ 2 شهری چالوس

بازگشایی رینگ 2 شهری چالوس