مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 06:452020-09-15سياسي

بازدید معاون فرهنگی معاون اول رییس جمهور از کارگاه تولید شیشه ورامین


معاون هماهنگی فرهنگی و اجتماعی معاون اول رییس جمهور از کارگاه تولید شیشه ورامین بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، مهدی علیخانی معاون هماهنگی فرهنگی و اجتماعی معاون اول رییس جمهور صبح سه شنبه در سفر یکروزه به شهرستان ورامین به همراه حسین کاغذلو فرماندار  ورامین و دیگر مسؤولان از کارگاه تولید شیشه این شهرستان بازدید کردند.

حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین در حاشیه این بازدید اظهار کرد: ورامین قطب بزرگ تولید شیشه و بلور در کشور بوده و تلاشمان بر این است که تا این شهرستان به عنوان شهرستان شیشه، ثبت ملی شود.

وی افزود: امروز آثار بسیاری از شیشه و بلور ورامین در نمایشگاه های بزرگ دنیا در حال نمایش است و امیدواریم با ثبت ملی  این محصول بی نظیر مشکلات تولیدکنندگان صنعت شیشه برطرف می شود.

فرماندار شهرستان ورامین عنوان کرد: شهرستان ورامین در آستانه قرار گرفتن در فهرست آثار ملی به عنوان شهرستان شیشه و آبگینه قرار دارد و تولید حدود 70 درصد از محصولات شیشه و بلور کشور در این شهرستان است.

کاغذلو در پایان خاطرنشان کرد: این تولیدات به عنوان مهم ترین شاخصه های صنایع دستی استان تهران، به ورامین ظرفیت تبدیل شدن به شهرستان ملی و شاخص تولید شیشه و آبگینه را داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون فرهنگی معاون اول رییس جمهور از کارگاه تولید شیشه ورامین

بازدید معاون فرهنگی معاون اول رییس جمهور از کارگاه تولید شیشه ورامین