مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 06:452020-09-15سياسي

بررسی مشکلات و ظرفیت های منابع طبیعی خراسان جنوبی


اعضای مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل ها و مراتع کشور دیدار و در خصوص مشکلات و ظرفیت های منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفتگو کردند.

- در دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان با معاون وزیر جهاد کشاورزی صورت پذیرفت؛ بررسی مشکلات و ظرفیت های منابع طبیعی خراسان جنوبی ایسنا/خراسان جنوبی اعضای مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل ها و مراتع کشور دیدار و در خصوص مشکلات و ظرفیت های منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفتگو کردند.

حسین خسروی، رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی، امروز سه شنبه 25 شهریور در این دیدار ضمن قدرانی از اقدامات سازمان جنگل ها و مراتع کشور و استان، گفت: سازمان جنگل ها و مراتع کشور نگاه ویژه در حوزه اعتبارات به استان داشته که امیدواریم این نگاه ویژه ادامه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پراکندگی، مرزی بودن، خشکسالی چندین ساله و وسعت خراسان جنوبی، بیان کرد: اختصاص اعتبارات حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری نیازمند نگاه ویژه است.

وی خواستار برنامه ریزی و اعتبار برای احداث سدها و بندهای خاکی و جلوگیری از روان آب ها شد و با اشاره به مشکلات روستاییان استان در حوزه منابع طبیعی، گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات و ظرفیت های منابع طبیعی خراسان جنوبی

بررسی مشکلات و ظرفیت های منابع طبیعی خراسان جنوبی