مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-15سياسي

کمک برای بازگشت سرپرستان خانوار به حوزه اشنغال و کارآفرینی


باید همه کمک کنیم تا سرپرستان خانوار آسیب دیده از کرونا به حوزه اشتغال و کارآفرینی بازگردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد صادق کشفی نژاد در نشستی اظهار داشت: سازمان بهزیستی جهت حمایت از افراد تحت پوشش خود در ایام کرونا به منظور تهیه لوازم بهداشتی در چند نوبت به این افراد مساعدت پرداخت کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نباید فراموش کرد که این رقم های پرداختی به هیچ وجه خسارت وارده بر این خانوارها را جبران نخواهد کرد، افزود: در چنین شرایطی نیاز است تا این افراد را مجددا به حوزه اشتغال و کارآفرینی بازگردانیم.

مدیر کل بهزیستی استان فارس در ادامه با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال برای افراد و دریافت دستمزد و درآمد حاصل از اشتغال می تواند برای اقشار و مددجویان بهزیستی رونق دوباره ای به زندگی این افراد ببخشد، گفت: پرداخت اعانه سبب می شود که افراد از فعالیت بیفتند که متاسفانه این اتفاق مشکلاتی را هم برای مددجویان و دولت ایجاد کرده است.

اشتغال 254 زن سرپرست خانوار از محل پرداخت تسهیلات معاونت هماهنگی موسسات غیر دولتی مشارکت های مردمی اشتغال و مسکن اداره کل بهزیستی فارس نیز گفت : درسال 98 تعداد 371 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت این اداره کل از مشوق های بیمه ای معادل دو میلیارد و 777 میلیون و 960 هزارو 260 ریال (2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک برای بازگشت سرپرستان خانوار به حوزه اشنغال و کارآفرینی

کمک برای بازگشت سرپرستان خانوار به حوزه اشنغال و کارآفرینی