مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-15سياسي

باید قدردان نظام و شهدای دفاع مقدس باشیم


امام جمعه اهل سنت روستای تازه یاب مانه و سملقان گفت: باید قدر این نظام مقدس و هر قطره خونی که در این راستا ریخته شده را بدانیم و قدم در راهی بگذاریم که آن شهیدان والا مقام گذاشته اند.

- عبدالله آخوند خوش نظر در گفتگو با مهر با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: باید قدر این نظام مقدس و هر قطره خونی را که در این راستا ریخته شده را بدانیم و قدم در راهی بگذاریم که آن شهیدان والا مقام گذاشته اند و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

امام جمعه اهل سنت روستای تازه یاب از توابع شهرستان مانه و سملقان ادامه داد: امروز اقتدار کشور را مدیون خون های مطهر و پاک کسانی هستیم که در مقابل دشمن تا دندان مسلح، ایستادند و اجازه تعدی حتی به یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند.

وی افزود: تکریم ارزش های دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز بر همگان واجب است و مسئولان باید سنت دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران را سر لوحه فعالیت های خود قرار دهند.

آخوند خوش منظر بیان داشت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا آحاد ملت سرافراز ایران اسلامی مقطع تاریخی جنگ تحمیلی 8 ساله قدرت های استکباری علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بازخوانی کنند و از صحنه های آموزنده و الهام بخش آن عبرت بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید قدردان نظام و شهدای دفاع مقدس باشیم

باید قدردان نظام و شهدای دفاع مقدس باشیم