مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 06:202020-09-15اقتصادي

محور ارتباطی 15 روستا آسفالت می شود


بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد از افتتاح و بهره برداری آسفالت جاده روستای گدارپهن به آفریانج در دهه فجر امسال خبر داد.

- ایسنا/همدان بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد از افتتاح و بهره برداری آسفالت جاده روستای گدارپهن به آفریانج در دهه فجر امسال خبر داد.

محسن عزیزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی طرح فوق با اعتباری افزون بر یک میلیارد تومان آغاز شده و تا دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد و به بهره برداری می رسد.

وی طول مسیر در دست آسفالت را سه کیلومتر عنوان کرد و افزود: آسفالت جاده روستای گدارپهن اسدآباد به روستای آفریانج بخش مرکزی شهرستان سنقر یکی از مطالبات مردم دو شهرستان بود که با تحقق این امر این مطالبه مردمی سرانجام پس از سال ها محقق می شود.

عزیزی با بیان اینکه با آسفالت این محور 15 روستا با جمعیت 4000 نفر در دو شهرستان اسدآباد استان همدان و شهرستان سنقر استان کرمانشاه برای تردد خود از جاده روستای گدارپهن به آفریانج استفاده خواهند کرد، ادامه داد: این مسیر به عنوان یکی از مهمترین محورهای ارتباطی استان های همدان، کرمانشاه و کردستان نیز خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مسیر سه کیلومتری فوق تاکنون راه شوسه بوده و به تازگی عملیات اجرایی آسفالت آن آغاز شده است، یادآور شد: آسفالت، اتمام و تکمیل عملیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور ارتباطی 15 روستا آسفالت می شود

محور ارتباطی 15 روستا آسفالت می شود