مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 06:102020-09-15اجتماعي

جاروهایی که گرد و غبار بیکاری را در روستای ملاحسن می زدایند


ملاحسن در شهرستان مانه و سملقان یکی از روستاهایی است که در آن بیکاری معنا ندارد و حتی این روستا سبب ایجاد شغل در روستاهای اطراف شده است.

- جاروهایی که گرد و غبار بیکاری را در روستای"ملاحسن" می زدایند ایسنا/خراسان شمالی "ملاحسن" در شهرستان مانه و سملقان یکی از روستاهایی است که در آن بیکاری معنا ندارد و حتی این روستا سبب ایجاد شغل در روستاهای اطراف شده است.

جاروبافی در این روستا از ابتدا از رونق خاصی برخوردار بوده بطوریکه این حرفه در اینجا آنقدر رونق دارد که هم کارگاه های جاروبافی ایجاد شده و هم کشاورزان برای کسب درآمد بیشتر زمین های کشاورزی اطراف را اجاره کرده تا بتوانند جاروهای بیشتری را کشت و حجم بیشتری از جاروها را ببافند.

اما در این میان این افراد با مشکلاتی هم برای توسعه کار خود مواجه هستند که یکی از آن نبود فضای مناسب برای ایجاد انبار است.

زمین هایی که برای کشت بیشتر جارو، اجاره می شوند ریحانی یکی از اهالی روستای ملاحسن در گفت و گو با ایسنا که هم جارو می کارد و هم جاروبافی می کند، گفت: هم اکنون زمان اوج کار در روستای ملاحسن است چراکه در این موقع از سال جاروهای کشت شده برداشت و به داخل روستا منتقل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاروهایی که گرد و غبار بیکاری را در روستای ملاحسن می زدایند

جاروهایی که گرد و غبار بیکاری را در روستای ملاحسن می زدایند