مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 06:002020-09-15سياسي

ابهر صاحب حوزه علمیه برادران می شود


امام جمعه ابهر از راه اندازی حوزه علمیه برادران در این شهر با برگزاری برنامه ای در این راستا طی روزهای آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با یادآوری اینکه دین اسلام از دو ستون عبادی و سیاسی تشکیل شده که هر کدام از جایگاه ویژه و ارزشمندی برخوردار است، گفت: در ستون عبادی، مسائل مهمی چون نماز، قرآن و ولایت و در ستون سیاسی نیز مسائلی چون مردم و پول مطرح شده است.

وی با یادآوری اینکه در دین اسلام به مواردی چون ثروت و اینکه نباید پول در دست شخص نادان قرار گرفته، زیرا عاملی برای قیام خواهد شد، افزود: هدف اصلی دین، آبادی زمین و زمینه است که در این زمینه ساخت حوزه های علمیه یکی از مواردی است که در این زمینه جزو رویکردهای اصلی بوده است.

امام جمعه ابهر، با اشاره به اینکه گسترش و توسعه حوزه های علمیه، محصول تلاش های بنیان گذاران حوزه های علمیه یعنی امام باقر (ع) و امام صادق (ع) بوده است، تصریح کرد: با ایجاد و راه اندازی حوزه های علمیه، علمای بزرگی در این مکتب تربیت یافته و خدمات ارزنده ای به جوامع اسلامی داشته اند.

رحیمی به کلنگ زنی حوزه علمیه برادران ابهر در سال 90 و در زمینی به مساحت 5000 مترمربع و زیربنای 9500 مترمربع که قرار است در چهار طبقه ساخته شود، اشاره کرد و ادامه داد: هم اکنون 150


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهر صاحب حوزه علمیه برادران می شود

ابهر صاحب حوزه علمیه برادران می شود