مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 05:452020-09-15اجتماعي

آب روستای شیخ صله وصل شد


فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: با رفع شدن مشکلات آلودگی آب روستا، اکنون اوضاع در روستای شیخ صله آرام است و مردم از آب لوله کشی منازل خود استفاده می کنند.

- ایسنا/کرمانشاه فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: با رفع شدن مشکلات آلودگی آب روستا، اکنون اوضاع در روستای شیخ صله آرام است و مردم از آب لوله کشی منازل خود استفاده می کنند.

یدالله شکری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به رفع مشکل آلودگی آب شرب مردم روستای شیخ صله، اظهارکرد: پس از شناسایی منشا اصلی آلودگی آب شرب مردم این روستا، چشمه ای که آب منبع آب روستا را تامین می کرد، کاملا بهسازی و بازسازی شد تا آب فاضلاب خانه های اطراف به آن ورود نکند.

وی تصریح کرد: همچنین منبع آب روستا نیز کاملا لایروبی، شستشو، آبگیری و دوبار هم کلرزنی شد، از آن نمونه گیری انجام گرفت که نتیجه آزمایشات حاکی از آن بود که آب منبع آب فاقد هرگونه آلودگی است.

فرماندار ثلاث باباجانی تاکید کرد: دراین راستا، از دیروز(24 شهریور) به مردم اعلام کردیم که می توانند از آب لوله کشی منازل خود برای شرب استفاده کنند.

شکری اضافه کرد: در حال حاضر هم از محل اعتبارات و بکارگیری تجهیزات و امکانات دهیاری و بخشداری منطقه، ایجاد شبکه فاضلاب برای خانه هایی که در اطراف چشمه قرار گرفته اند، درحال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب روستای شیخ صله وصل شد

آب روستای شیخ صله وصل شد