مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 05:402020-09-15اجتماعي

قهرمانان ملی کشتی به محلات محروم زاهدان رفتند


حدود 600 جفت کفش، بسته های لوازم التحریر و کیف مدرسه در چهار مدرسه استیجاری در محلات قدیمی و محروم کریم آباد، شیرآباد و جم از شهر زاهدان توسط جمعی از قهرمانان ملی کشتی اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن رحیمی، علیرضا کریمی، اصغر بذری و عباس طحان در قالب موسسه خادمین علی ابن ابیطالب(ع) کمک های مردمی را با کمک معلمان و دست اندرکاران مدارس شهرهای مذکور بین دانش آموزان محروم این محلات که بیشتر آنها بدون شناسنامه هستند، توزیع کردند.

در این خدمات رسانی تلاش شد کفش ها کاملا در اندازه پای کودکان دانش آموز به دست آنها برسد.

از این رو تمامی 600 جفت کفش توسط قهرمانان ملی به پای کودکان تست شده و پس از اندازه گیری اولیه و اطمینان از تناسب کفش با پای کودکان به دانش آموزان اهدا شد.

این اقدام نیکوکارانه حدود 9 ساعت بطول انجامید.

همچنین در قالب یک فعالیت خیرخواهانه دیگر امیر حشمتی کودکی تهرانی است که حتی می تواند الگوی بسیاری از بزرگترها باشد، دارای پای مصنوعی شد.

او با یک پا و دو عصا در زمین فوتبال با انگیزه تمام پا به پای سایر بچه ها فوتبال بازی می کند و گل می زند و حتی پاس گل هم می دهد.

حسن رحیمی قهرمان جهان و مدال دار المپیک و سجاد سالاروند قهرمان برجسته و استثنایی کوهنوردی دنیا که با دو پای معلول، قلل مشهور و مرتفع داخلی و خارجی زیادی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانان ملی کشتی به محلات محروم زاهدان رفتند

قهرمانان ملی کشتی به محلات محروم زاهدان رفتند