مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 05:302020-09-15سياسي

حوادث ترافیکی همچنان در صدر مأموریت های اورژانس یزد


رییس سازمان اورژانس یزد با بیان این که در سال گذشته حدود 70 هزار مأموریت امدادی در این استان انجام شده است، گفت: حوادث ترافیکی بیشترین سهم از مأموریت های اورژانس در استان یزد را به خود اختصاص داده است.

- ایسنا/یزد رییس سازمان اورژانس یزد با بیان این که در سال گذشته حدود 70 هزار مأموریت امدادی در این استان انجام شده است، گفت: حوادث ترافیکی بیشترین سهم از مأموریت های اورژانس در استان یزد را به خود اختصاص داده است.

دکتر احمد دهقان در نشست خبری که به منظور بزرگداشت 26 شهریور، فرا رسیدن روز ملی فوریت های پزشکی برگزار شد، با بیان این که از دو سال پیش با مصوبه مجلس شورای اسلامی مرکز فوریت های پزشکی به عنوان سازمان مستقل اورژانس فعالیت خود را در سطح کشور تشدید کرده است، اظهار کرد: در حال حاضر 56 پایگاه امدادی اورژانس در سطح استان فعالیت دارند که از این تعداد 25 پایگاه شهری و 31 پایگاه جاده ای هستند.

وی با اشاره به این که بر اساس برنامه ششم توسعه کشور پایگاه های اورژانس استان یزد باید به 90 پایگاه افزایش یابند، افزود: طبق این برنامه ریزی قرار است، 14 پایگاه شهری و 21 پایگاه جاده ای به سازمان اورژانس استان یزد اضافه شوند.

رییس سازمان اورژانس استان یزد با بیان این که 90 درصد پایگاه های جدید سازمان اورژانس در این استان با مشارکت خیرین در حال سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث ترافیکی همچنان در صدر مأموریت های اورژانس یزد

حوادث ترافیکی همچنان در صدر مأموریت های اورژانس یزد